Svaren på frågestunden!! :D

Linn om...
Vad är ditt mål mrd Dinara och din ridning?
Svar:Jag vill komma ut och tävla med ett skönt flyt.(mål med Dinara och ridning)

Ska du vara med på klubbtävlingen på ARS?
Svar: NEj, pga hopplägret.

Favorit tävlingsplats?
Svar: Fagersta! Det är super mysigt och bra flyt.

Favorit färg?
Svar:Grön! Det är kul för Dinara är superfin i grönt.

Vad var din första tanke när du såg Dinara
Svar: "Vilken sötnos"

Vilken är din favorit maträtt?
Svar: Där måste jag nog säga tacos!

Hade du tänkte att dressyr tävla något?

Svar: Ja det ska jag!

Vad vill du jobba med??
Svar: Jag vill nog antingen bli ridlärare eller veterinär.

Är du taggad inför vårens tävlingar??
Svar: Jaaaa! Jag är taggad till 100%!!!!

Moa om...
Hur ska drömhästen se ut?
Svar: MIn drömhäste är svart med jättetjock och lång man och svans! Den har mycket hov skägg och är snäll!

Vilken klubb tävlar du för?
Svar: Arboga ryttarsällskap.

Varför tävlar du för den klubben?
Svar: MIn mamma gjorde det när hon tävlade. VI bor 5 min därifrån och det har bara blivigt naturligt!:D

Alma om...

Hoppa högt eller lågt?
Svar: Jag hoppar nog hells lågt. (på träning) För att träna mycket. Men det är ju superkul att hoppa högt också!

Varför ville du ha just Dinara?
Svar: Jag älskade hur hon hoppade och jag ville hjälpa henne!


Ja det var alla frågor och svar. Jag tackar att som ställde några frågor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0