Varför ska du göra så här??

Hej! Jag har ju varit hos Maja nu några dagar och vi har haft det riktigt bra och roligt! I fredags så red jag oh maja innan jag skulle åka hem! Gissa hur det gick.... Ja jag rasa av och Maja var när på att rasa av:p Igår skulle jag rida med Macke som skulle rida Simba. Det startade bra men sen gick det käpp rätt åt helskotta! Vi skulle galoppera och Dinara fattade fel galopp, så jag bröt av och försökte fatta en ny galopp men det gick ju sådär. Hon stannade och sparkade tre gånger sen så stegrade hon sig rätt så högt. Efter det så fattade hon rätt galopp och så gick det fort som tusan!!! Sen blev hon rädd för en sten och hoppade från sida till sida och jag dök av henne! HInner inte skriva mer nu så det blir en del till om denna händelserika helg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0