the money bridge, örebro

drog igår väg med johanna till örebro för att handla lite grejer innan hon idag åker till sundsvall o jobbar i 3veckor:( fick med mig lite hem!
tröja 199:- Cubus
brun mössa till ticket för 90:- och stövelhållare för 59:- från hööks
bikini för 60?! :- på h&m
 
hade beställt hem lite saker ifrån h&m och börjes, orkar inte lägga ut bilder men kan berätta vad jag köpte!
från h&m
2 st tubtoppar 1 rosaa och 1 vit:)
jeans byxor
jeansshorts
 
och från börjes tingsryd
vitlökspulver
glans shampoo
kylgele/liniment
 
blev ganska pank efter allt detta men som tur var kom mina kusiner och moster över med en hel bunt pengar åt mig TACK!:D
hihi:) måste räkna hur mycket det är snart:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0