bra längesedan!

hallå!

eftersom det har varit sommarlov nu en stund och sånt så har jag försökt och inte sitta vid datorn så mycket utan försökt ta mig iväg eller hitta på nått varje dag! har väl gått lite sådär men lite har jag hittat på!

cityfestivalen med Soile!
firat min födelsedag eftersom jag blev 14 bast den 27/6!
varit på bröllop

o en massa där till! kan nog visa bilder från cityfestivalen senare, men bara kanske!:)

idag var iaf Moa här, hon sov över från igår till idag! för det mesta har vi tittat film och varit i stallet, somnade vid kanske 2, halv 3 taget inatt o vaknade 9 så är lite lagom trött, så next up dejta kudden! hörs senare!
(film från baståsen som jag lovade kommer imorgon! i PROMISE!)


världens finaste ponny och jag!♥

Kommentarer
Postat av: frida och nikki

kika gärna in på våran novellblogg :) Den hänger på något sett ihop med One Direction och det skulle vara kul om du ville titta in och kanske kommentera vad du tycker om novellen?:D http://oonednovel.blogg.se

kram



p.s sorry om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-07-05 @ 15:49:33
URL: http://oonednovel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0