Mitt & Tickets fantastiska år!

under 2011 har Ticket och jag lärt känna varandra på ett helt nytt sätt. vi har genomgått en hel del grejer. Vi har tagit första steget ut på tävlingar. Vi har gått vidare fram och utvecklats! Vi har fått ett band som inte kan släppa. Vi har hittat varandra på ett sätt som jag inte trodde fanns! Nu jobbar vi vidare så vi får ett grymt år till!

Många säger att det inte är så svårt att rida, eller att det bara är en "havremoped" .. men det är ett LIV! Det är ens bästakompis som man kan lita 110% på hela vägen! Samspelet mellan ryttare och häst är något unikt! Iallafall för mig och Ticket!

så här har vårat år sett ut iaf!.

Januari:

började med att träna Ticket för tränare.

Februari:

Gick med i Arboga kuskarnas ponnylag :) tack för tiden tjejer!♥

Mars:

min och Tickets första borta-tävling! som gick helt okej!

April:

första lagtävlingen som gick i Hamre :)
och även min och tickets första lokala tävling!


samma månad åkte vi till Kungsör och hoppade lokalt!

Maj:

Km hoppning hos Arboga Kuskarna, kom på en 4:de plats :)
åkte även på lagets andra tävling som var på Baståsen!


Juni:

Ticket fyllde 16år och jag fyllde 13år♥
(inte jag som tagit bilden.. heller inte min tårta, tog bara en bild!)


Juli:

Jag var på Sveriges absolut BÄSTA ridläger! Tog tyvärr inte med mig Ticket men fick en super ponny vid namn Suzy Q


Augusti:

Jag och Ticket firade 1år tillsammans! ♥

September:

Seriehoppningen startade!

Oktober:



Jag och Ticket åkte på våran första 90cm lokala tävling som gick hel grymt! :)

November:


jag, syster och mamma åkte såklart till Horse Show :D

December:



Decembers mest minnesvärda stund var nog julafton!

Jag vet inte hur erat år har sett ut men mitt år har varit super! Nu hoppas jag på att 2012 ska bli lika bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0