hoppträningen igår gick...!

Hoppträningen igår gick så sjukt bra! han hoppade allt och var så pass pigg o stark mot hindrena att jag var tvungen o släppa han en gång för jag orkade inte hålla tillbaks ;s då rev vi, men kommer man i fullfräs så blir det oftast så, men inga andra rivningar eller vägringar så jag är supernöjd! speciellt eftersom han inte hade bromsen i utan gasen :D tror inte det blir någon film.. tyvärr, hade inte kameran med.. men ev får min syster film av en som kom och filmade och fotade. Men vet inte om hon filmade mig.. men hoppas det nu när det gick så sjukt bra :D nu är också Arboga Kuskarnas ponnylag anmält!
det vart..

Jag & Ticket To Ride
Moa & Norluggen
Denice & Turi G

och vi hoppas på en till som jag snackar lite med osv.




*bilderna är inte från gårdagens träning utan från i vintras.*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0