Hoppträning för kuskarna på söndag!

hejhej!

självklart ska man ju vara med på hoppträningen på söndag för världens bästa klubb! är sugen på lite revansch från förra årets lag tävlingar oxå! men hur som helst! nu har jag tränat och tävlat för Arboga Kuskarna i 1 helt år! och jag kan ta och säga lätt! Den här klubben är den som jag har haft roligast i! Inga sura miner, och även fast man blir utesluten eller kommer med så många fel att det blir skämsigt är alla fortfarande positiva! och även om vi inte vinner tävlingar, så spelar det ingen roll. för vi har haft kul och det är de kuskarna satsar på! :D trivs så bra i klubben och jag hoppas att verkligen INGET kan komma ivägen! för klubben är ett utav det bästa som finns!!
hoppas såklart också på att min uvex hjälm hinner komma :D

hittade några bilder från förra årets lagtävlingar! Tack för tiden säger jag till alla i Kuskarna som har varit med och stöttat och hejat! Ni får verkligen ta åt er det! TACK :)


hela gänget o fixar det lilla sista på Nore inför tävlingen :)

Moa & Norluggen ♥

Linnéa & Oden

Bästa laget!

jag och finaste ponnybus på baståsen♥

finaste loggan ^^♥

fick ett sms att det skulle bli för det mesta bommar, mn lite småhinder! vilket känns bra eftersom man har tagit de lugnt nu under jul o nyår! men vi ses!




Kommentarer
Postat av: Denice

Men jag då? :/

2012-01-05 @ 19:33:45
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/
Postat av: Denice

Btw, BÄSSTA KLUBBEN! :D :D

2012-01-05 @ 19:34:00
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0