Dumma dumma internet!

Åhh, jag blir på tokig på vårat internet! Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Internet krånglade. (som vanligt) Jag tror att ni stog ut! Idag red jag ungefär halva trollskogen. Moa var med och hon tog lite kort. Jag orkar inte ladda upp dem på datorn. Imorgon ska det vara tränings "läger" på ARS. Det ska bli kul. Imorgon ska vi träna för Stina Lilje.  Jag hoppas att Dinis kommer att sköta sig.

Jag tänkte ha en liten blogg tävling här. Men innan jag sitter och skriver ihop något så tänkte jag fråga om någon är intresserad? Man kommer att tävla om en länk.


Dinara hälsar!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa alltid kul med lite tävlingar :)



Ses imorgon på träningslägret ! :D

2012-02-29 @ 22:39:30
URL: http://popcornponnyer.blogg.se/
Postat av: majaa

Jaaaa ! , det tycker jag att ni ska ha ! :)

2012-03-01 @ 11:13:40
URL: http://majaaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0