ber om ursäkt!

ja jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat! Jag har helt totalt glömt bort bloggen pga att jag har haft för mycket i skolan och lite andra perrsonliga saker. Ska försöka börja blogga mer men har 2 prov och en massa läxor samt hemmauppgifter i skolan som tyvärr måste gå före! Kan ev. göra några tidsinställda tills imorgon men vi får se, nästa prov imorgon så ska plugga lite :)

Ticket har börjat gått SUPER i dressyren! super mjuk och fin, pigg och glad! Är super nöjd med dagens arbete, vart lite lätt arbete på volten! :)

ska som sagt försöka hinna med allt men gör jag inte det bloggar jag nog i helgen eller i slutet av nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: anonym

står ni i samma stall ?? :)

2012-02-16 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0