Dagens ridpass!

Hej! Idag red jag först med macke och Mysan, sen så gick jag till sandgropen och klättrade lite. När macke gick hem så galopperade jag till sandgropen, och då var hon superfin! När jag kom dit så klättrade jag upp för sandbacken några gånger, sen så skulle kag rida lite på en volt. Det gick bra i början men det gick bara sämre och sämre.

Hon stannade vid "ut gången" och hoppade och studdsade på ställe. Det gick varke att svänga eller rida framåt! Det gick endast att gå i små små cirklar, så det fick jag göra. Då fick jag runt henne på volten några gånger.

Jag satt upp ett mål att jag skulle kunna galoppera förbi den svängen. Då jobbade jag henne på det sättet tills jag kunde galoppera förbi.

Min älskade vän!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0