Underbara människor!

Hejhej!

Igår var jag med underbara Moa! <3 ^^ Hade jätte skoj! Åt cookies & MUFFINS :D (PS.. IDA & MOA FAN VA NI ÄR GRYMMA PÅ O BAKA!) hehe .. jaja, Kollade lite på tv o hade lite skoj.. åkte sedan till stallet och tränade galopp vid sandgropen! Det gick sjukt bra! Ticket var jätte lugn o fin! (han brukar annars tagga ganska mycket!) Tog oss mig sedan hemåt igen & då vart det läxa o Robinson :D

Idag så blev det att efter skolan letade man på en till underbar människa! Jonna <---- Länk till blogg här! <3 Vi tog min kamera o tog oss sedan upp på stan.. satte oss på stora scenen och bara pratade, sådär lite om allt och inget.. Känslor, livet, foto & allt annat man kan snacka om. Förhoppningsvis får jag hnga med Jonna hem t Emma <--- Länk till blogg! <3antingen Lördag elr Söndag :D ENNU EN UNDERBAR MÄNNISKA <3 Nu ska jag upp till min fantastiska ponny och bara tänka på allt .. rensa huvudet och bara känna en juvligt skön känsla.. HELG (det behövs verkligen nu! <3) BYE ;*


COPYRIGHT LENIESKOGLUND!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0