Ja jag lever.. ÄN ;p

hey

Ja ni .. mina ben var alldeles döda när jag var klar med dressyren .. Sån tur som jag ALLTID ska ha så är det ju självklart sport vecka på skolan D:

Mån: Ingeting (SKÖÖNT)
Tis: 2500km på tid vid sturevallen D:
Ons: Skoljoggen 12km på 2 timmar D:
Tors: Ung & Trygg vid medborgar huset i några timmar ;(
Fredag: SKolfoto ;( HATE IT!


Riktig skit vecka för mig, Är fortfarande helt förstörd efter hela helgen ;( får se hur långt man orkar idag på sturevallen.. Nu ska jag ha biologi, Peta o kleta på insekter BLÄÄÄCH!! (fångade dem förra veckan .. Jag kan lova, jag höll tången och inte insektsburken!) .. hmm jaja, byeebye <3


Den bjuder jag på ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0