min & Adisas snygga ficklampa.. ! love teknik..


Och med överskriften "love teknik" älskar jag inte teknik .. ;o
inte klar ändå men ni kan få en bild senare när den är klar., har teknik på torsdag i ca 2timmar, då kanske den blir klar ;) får se.. vi ska koppla o nån jäkla strömbrytare o skit.. men, ahja!

Innebandy tunering imorrn då. Asså.. jag är egentligen en sportig människa så det är inte helt fel, men krasslig i halsen o allmänt stel + dålig sömn.. man vill inte då! brukar tycka det är helt okej o springa efter en boll, men inget jag skulle vilja hitta på som hobby.. nej hästar in my heart♥ ska på friridning nästa helg.. efter det som hände i lördags har jag inte lust att tävla på ett bra tag.. iaf inte där! Fick reda på att underbara Stina hade ropat åt domartornet att dom skulle pausa tiden när jag hade hoppat 5:e hindret.. TACK STINA!!

Okej förlåt för detta onödiga inlägg men hade inget på hjärnan man kan skriva om..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0