Vad vill ni att jag ska blogga om??

Hej!
 Idag när jag skulle ge kaninerna mat så såg jag att min kanin Morris inte lever längre:(

Idag när jag red så lyssnade Dinara jättebra! Jag hoppas att det blir hoppträning :D

Men ni får komma ihåg att skriva vad ni vill att jag ska blogga om!! :D 

Jag hoppas att alla mår bra :D 

Längtar ni efter snön eller tycker ni att det är bra som det är? 
Jag längtar efter snön! Den lyser upp kvällen och det är snart Jul! 
Jag kan inte tänka mig en JUl utan snö!  Tänk när man vakna på julaftons morgonen och alla paket ligger under granen, sen när man kollar ut så är det ingen snö:( Men bättre sent än aldrig:D




Hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0