Ni betydet allt!!!

Hej!
Jag vill bara säga hur mycket ni betyder för mig!! Jag hinner inte blogg så ofta och när jag hinner är inte mamma hemma så hon kan läsa vad jag har skrivit!! Jag hoppas att ni förstår att ni betyder <3!!!! Jag vill att ni ska känna att det här är en blogg som man kan läsa varje dag men ändå inte tröttna!!


Jag vill att ni ska säga vad ni vill att jag ska blogga om!!! T,e,x när jag tävlade första gången, när jag reste utomlands...


 Ni får skriva vad ni vill,tycka och tänka vad ni vill!! Jag vill att ni ska våga tro på eran inre känsla våga säga ifrån och stå upp för dem du älskar!! Skit i vad gänget i skolan tycker! Du är den du är och det kan ingen ändra på!!!
Jag har inte varit den personen som jag är idag! Jag har låtit andra bestämma och säga vad jag ska göra!!  Jag är den jag är och det kan ingen ändra på!
Kom ihåg det!! Jag är den jag är och det kan ingen ändra på!!
Alla gånger är det inte så lätt, men man får ta skiten som kommer och tänka på vad som kommer bli bra!!

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Denice

Vad har hänt nu? :O

2011-11-29 @ 12:00:03
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0