Hoppträning ikväll :D

hejsan,

hela fredan gick åt att vara hos bästa Ronja! ♥ I lördags åkte ja hem till mormor och åt en massa smarrigt ;) tog in Ticket senare närmre 8 o gav han maten osså! Idag sov ja bara till typ 12 ;o sen ut till x-tra morsan Anki x) åt lite peppakakor o en lussebulle ;p Senare ikväll blir det hoppträning, ponnyträningen blev så sent idag så ska vara med dom stora hästarna, Blir säkert skitkul! Har inte hopptränat för tränare nu på mer än 5veckor!! ska bli skönt att komma igång igen :)

Riddarträningen förra söndan gick rättså bra :) Fick några galopprundor som inte var menade o stark som tusan vart busen.. Men roligt hade vi iaf! :D

Nu vill jag ha snö.. Så är det bara! Vill a denhära mysiga julstämningen och så lyser snön upp lite när man rider! Min lilla buse ponny blir ju helgalen också när det är snö :D Bockar o brallar o bara tycker livet är skoj!! Älskar när han busar upp sig så! haha, föresten av någon konstig anledning har jag börjat o kalla Ticket för nutten! typ..

- Hej nuttis!

haha, aja hittar alltid på nya smeknamn men busen det är något som alltid sägs bara för att det stämmer in så sjukt bra på Ticket! ;) <3


Vi på förra årets tomtehoppning :) var felfri i ritten o fick rosett & kom 2:a för kostym :D Min finaste julponny<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0