Om oss! :)

Hejsan, nu har äntligen vi hoppgreaksen startat blogg! den här bloggen kommer mest handla om vad som händer o är aktuellt med hästarna men också vad vi gör på fritiden när vi inte är med hästarna ^^ Nu ska vi berätta lite om våra hästar o om oss :)

Lenie & Ticket To Ride 

Jag heter då Lenie Skoglund och har min foderponny hos Ida, Jag är 13 år och har hållit på med hästar sen jag var runt 2år, Jag är nu ute på och tävlar lokalt men också lite klubb! Jag har haft Ticket i 1år den 12 augusti 2011!

Me

Min ponny Ticket To Ride är en valack på 16 år, han är flugskimmel o 143,8 i mkh! Han är somsagt en D-ponny ;P Han är lite slö i tempot men när han verkligen tycker att nått är kul blir han stark (men kontrollbar) o pigg! Vårat rekord i höjd tillsammans är 1.10 cm :) Mer om oss kommer du få veta senare såsmåning om :)


Jag o Ticket



Ida & Pepsi

Nu ska jag berätta lite om Ida & hennes ponny pepsi (ni kommer säkert få en liten uppdatering av ida också) Ida Bolander är den tjejen som jag delar blogg med, Hon har en egen ponny som heter Pepsi, Dom tävlar också lokalt men också klubbtävlingar! Pepsi är en C-ponny på 16år och hon är rödskimmel! Ida är en super snäll tjej som är 12 år! Hennes o Pepsi´s rekord är också 1.10 cm :) Ida har sin häst hemma hos henne (jag har ticket hos henne oxå) Ida har hållit på med hästar många år hon också o mer i detalj vet jag inte så mycket, men det kommer ni nog få reda på! ;)


Ida & Pepsi ♥

dom igen ^^)

Pepsi ♥

Här är en video på Mej och Ticket :)



Här är en video på Ida & Pepsi :)



Så nu vet ni lite mera om oss!
ciaaaoo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0