No bloggning from me!

Hallo :)

Nu är allt packat o klart för morgon dagen.. är såååå taggad om vad som händer, hur det ser ut, vilka man träffar .. ja allt :D Hahah .. Kommer dessverre inte blogga ngt under veckan efter som datan (♥) stannar hemma ;) o blogga från mobilen blir bara fel, kommer nog egentligen heller inte ha så mycket tid till det heller ;P aja.. Kommer att sakna min Ida super duper mke, men tur att man få se henne snart igen! PÅLLEN OCKSÅ! kommer sakna han ngt otroligt mke! Kommer ha super kul där borta men han kommern ändå springa runt i tankarna! Han skulle ha en hel vilo/sommarlovs vecka .. Men tränaren sa bara att han inte skulle ha det.. mamma ska rida dressyr VARJE dag under hela veckan! Nog för att mamma tycker det blir kul o jag med att hon ska rida igen .. men att han inte får veckan jag lovat han gör mig lite besviken :/ Men han får en vecka ledigt när jag sticker till Rättvik! heheh! jaja .. Hejdåå syns om 1 vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0