Hej!

Hej på er!.
Nu har jag varit på Kolbäck, det är där pappa har sin mjölkladugård:)
Jag har varit hundvakt till våran lilla labradorvalp Elsa:), När mamma hjälpte pappa i ladugården:)
Nu ska jag åka och äta pizza på vårat bete:) Idag har jag sagt Hej då till Lenie och Denice:(. Dom ska åka på ridläger:D:P. Jag va på ridläger föra året men de va inte ett så bra ridläger:( Jag hade med mig Pepsi:) Det va skönt att inte behöva säga hej då till Pepsi här hemma.:)  Men jag fick en favorit ponny på Baståsen:) Hon heter Molly:) Hon är jätte go och rar:) Vi fick hjälpa till och ta upp läger hästarna från deras beteshage:) Det var jätte roligt allt förutom ridningen:( Och det är ju de som ska roligast på ett RIDläger:):D:P
Det här är en av våra gröna sommar hagar som finns på Team kolartorp
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Eve

följ med mej till Grällsta nästa år :)

Det är ju nästan samma som Baståsen :)

2011-07-24 @ 23:50:52
URL: http://eveliinasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0