sovmorgon som inte kan utnyttjas -.-''

hejsan :)

Idag har jag sov morgon i nästan 2 timmar :D men är otroligt pigg så tror ni jag kan somna igen!? Nopee :(
Irriterade eftersom jag knappt orkade gå upp ur sängen igår! men idag super pigg -.-''

Igår vart det en liten skritt tur i skogen med Ticket, vi hängde på Denice & Tufsan :) Han var grymt taggad :D o när vi gick mot ett par skogshinder (inte mera än typ 30cm) skulle denice trava över dom (hon gick först) då vart Ticket så taggad att det vart full galopp med lite bockningar uppför backen x) hihii typ andra gången han bockar eller nå ;p red iaf barbacka så ja hängde på sidan.. men snäll o gullig som han är så stannade han o jag satte mig upp men jäklar vad Denice o ja skrattade efter det xD hahah aja, sånt är livet <3


Världens finaste <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0