Fy!!!!!

Idag fick jag reda på att någon på facebook har pepsi som profilbild:( Jag vart arg som ett bi!!!!!!
Men man ser inte så mycket av mig men ändå!!!!
Jag har några frågor...

Skulle du tycka att det va okej??
Vad skulle du göra??
vad tycker du att jag ska göra??
En sak till jag har inte facebook:(
Men iallafall så har Ellen ritit Pepsi idag:) Jag har hälsat på Pepsi på eftermiddagen:) Och snart ska jag gå ut och släppa in Pepsi , Ticket . Tufsan och kanska Mira :) 
Imorgon ska jag träna dressyr:) Det ska bli jättekul:) Jag har ju inte tränat dressyr på hela sommaren:) Så Pepsi kommer nog va stel som en pinne:) 


 

Min lilla B-ponny bamse
Hej då:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0