oh noooo!!!!

precis sånt här jag vill göra halv 3 på natten.... sitta och göra om designen osv på bloggen... jag vet inte om nån har ändrat eller om bloggen har blivit "hackad" men ska prata med ida om löserordet osv så man kan känna sig lite säker om den har blivit hackad! jaja, skit drygt iaf att jag inte får till det igen utan texten blir över hela Dinara, jag satt senaste gången mellan 3-4TIMMAR och då fick jag till det perfekt, men det orkar jag fan inte göra nu så bloggen lär se bra tattig ut nu en stund innan jag får iordning på den. imorgon väntas oxå jobb vid golfbanan 10.00 på morgonen wihuuu. och dem senaste 3dagarna har bara varit SKIT! känner att en påse över huvet o ner under duntäcket o aldrig mer synas är som ett bra alternativ just nu...mår så jävla dåligt just nu så har till och med tagit bloggpaus på min "dagliga" blogg...vi får se hur mycket bloggning osv det blir, som jag känner nu vill jag inte ens leva.


nej jag grinar inte, jag orkar bara inte leva mer.

tur att man har världens bästa ponny som alltid får en att le! <3 gick iaf bra på träningen i tisdag:) hoppa bana på ca. 1m-1.10m:) (ibörjan ligger den bara på 80cm)

min stjärna!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0