Hej på er!

Hej! Nu var det gryyymt länge sen som jag bloggade. Jag har hunnit vara med på en Pay and jump, sen har jag hunnit hoppträna. I söndags var det Pay and jump och igår var det hoppträning.
Jag skriver hur det gick enskilt.

Pay and jump: Det gick helt okej. I 70 så vägrade vi ut oss på en grind som var från utgången och vinklad på ett lite konstigt sätt. Den var vinklad mot staketet så Dinara tyckte väl att den var lite äckligt.
Sen i 80 så fick vi ett stopp på samma hinder. Jag är jättenöjd och "resultatet" räckte till att jag får vara med och hoppa för en plats i laget nästa helg.

Hoppträningen igår:

Igår var Dinara som rena rama drömmen. Jag har ridit massor med dressyr sen förra hoppträningen så hon var såååå mjuk och lyhörd. Det var så skönt att kunna påverka galoppen när jag hoppade bana. Jag hoppade en bana på 80-90 cm. Grymt härlig kännsla att hoppa lite högre!



Hej då!!!




Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

söt blogg! :)

allt bra? :)

2012-05-06 @ 14:09:15
URL: http://canonflickans.webblogg.se/
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

jo det är bara bra!

vad har du för kamera? :)

2012-05-06 @ 15:53:02
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0