idag har det....

...varit en väldigt bra dag! Jag har varit i skolan med bästa tjejerna! ( Men en saknades) :(  Vi badade på idrotten. Det var kul, men jag blev väldigt trött. Jag har varit lite småseg nu i några dagar, men jag börjar komma ikapp.

Idag red jag till ridskolan. Dinara skrittade på i ett bra tempo. Hon har varit väldigt seg i skritten, men hon blir bättre och bättre för varje dag. Det är så hårt i backen så jag kunde bara skritta och trava lite. Sen kom jag till ridskolan och jag kollade in i ridhuset, då var det ingen där så jag gick in och galopperade lite. Hon var pigg som vanligt men hon lyssnade. NU har jag kommit på hur jag ska göra för att hon inte ska sparka. Jag är lätt i sadeln och har korta tyglar.
Ja nu ska jag kolla på mot alla odds på ettan!



Hej då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0