Det var länge sedan sist!

Hej! Som ni kanske har märkt så har jag tagit en blogg paus. Jag kände ingen lust till att skriva, men nu är det bättre! För mig och Dinara har det gått bra lite till och från... Jag har märkt att hon får ett väldans humör när hon är brunstig. Låt säga att hon använer sina bakben mer än sina framben när man är ute och rider. Oftast kommer hon inte upp så högt när hon ställer sig, men ibland kommer hon riktig högt!! Det är skit läskigt och jag har funderar på att sälja henne. Men det är ingen fara för att jag bestämde mig för att ha kvar henne! Nu måste jag bara bita i och fokusera på bara henne!


Nu när det är sommarlov har jag ju värsta chansen att ta mig tiden och få ordning på detta problem.

Nu har jag bytit tränare i båder dressyr och hoppning. Jag har också fått en liten idé om att Dinis blir stressad av bettet, så nu har jag testat att rida på hackamore! Jag har ridit på det två gånger och hittills så funkar det mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på!

Jag har även startat några Pay & jump´er och lokal hopptävlig sedan sist jag bloggade. På den lokala var det ju 80 cm som gällde för mig och Dinara. Det blev två pet och ett stopp! Skitnöjd! På Pay & jump´en så hoppade jag 70-80. I 70 så blev vi uteslutna och i 80 fick vi ett stopp!



Hej då!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0