Varför ska du göra så här?? Del 2

Här kommer andra delen om vad som hände i helgen! När jag hade ramlat av så hoppade jag upp på Simba istället för Dinara. Macke ville passa på att rida henne när han inte var och jobbade. Macke red en bit och sen vände sig Simba så jag såg inte vad som hände. Men när jag hade vänt honom igen så såg jag att Macke stog på marken och att Dinara sprattlade omkring. Allt gick bra med Dinara och Macke. Macke hoppade upp igen och fortsatte rida. Hon stegrade lite men inte lika självsäker och trotsigt som innan. Vi hoppas på att hon fick sig en tankeställare och att hon slutar med att stegra. Söndag: Då hoppade jag för Macke, och det gick super! Hon var bara bäst! Vi hoppade nått skutt på 95cm och det kändes som typ 70. Med allt som hänt klarade sig Macke utan skador. Jag klarade mig med ett rejält blåmärke och ett skarapsår, samma med Dinara! Vi har fått nya blogg.se och jag fattar inte hur man lägger upp bilder :P Jag ska försöka se till att lära mig det till nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Denice

gick dom omkull? :P

2012-07-11 @ 11:20:24
URL: http://deniceskoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0