rättviiiik

sitter nu i förtältet vid husvagnen. Har glömt att berätta att vi (mamma, kim & jag) åkte til rättvik för 2dagar sedan. hade inge internet igår men idag fungerar det? wtf? aja, igår drog jag först till insjön sen ut på piren med amanda. Chillade lite när vi var halvvägs dit började det såklart spöregna, så bra snygga vi var helt dyngsura jaja, kul hade vi det iaf.
började åska som fan igår med men äntligen idag är det sooool:D det gillar vi:) drar nog ner o badar ganska snart trooooor jag;) bilder kommer såklart på onsdag då jag åker hem;)
 
men 2 bilder från piren bjuder jag på:)
biffen här va;)
sexyyy;)
mer bilder på onsdaaag!
 
har även en grej o snacka med er läsare om. Men det tar vi när jag kommit hem osv.
PUSS så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0