Ny design!

fixade nu en ny design. Den gamla var.1. Ful
2. Slarvigt gjort
3. färglös
Ville därför piffa upp bloggen med en lite mer nogran och färgglad header/design!:)
lite mer rolig att titta på. Varför jag skrev ägare istället för föräldrar på "dinaras sida" var för att jag inte vet hennes föräldrars namn och fick inte tag på ida.
 
Vad tycker ni då? Var den gamla bättre eller den nya? KOMMENTERA;)
 
!OBS! HEADER ÄR DESIGNAD OCH "BYGGD" AV MIG, NOBODY ELSE !OBS!
(vill du ha en header, liknande den här, kommentera eller kontakta mig via Facebook "Lénie Skoglund" )

Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig ♥

2012-08-10 @ 15:53:21
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0