tävling för er läsare!

Vad vill ni läsa om? Kommer som sagt komma lite inlägg om min vardag osv. vi kan säga såhär. Den som kommer på den bästa förslaget får en länk i ett av mina inlägg! Kommenterar även på inlägget vad jag tycker om just din blogg, lite som en tävling! Blir du den med bästa förslaget får du ett helt inlägg om din blogga av mig! :) Kommentera på nu och remember, jag kommenterar alltid tillbaks ;)

kommer bestämma vem som vann inlägget på sön 15/4 :) Du kan även ge mer än ett förslag för att få större chans och vinna!

btw.. TJOHOOO! har ÄNTLIGEN fått internet hemma igen! Känns ju inte helt fel asså! Nu kan det bli mer bloggnig osv.

puss ;* verkligen tack till er som ger tips!







Kommentarer
Postat av: majaa

Du kan blogga om din "hästhistoria" asså vilka hästar du har ahft innan ticket ;)

2012-04-12 @ 21:52:36
Postat av: Denice

ha en frågestund, kanske blogga mer om tips på nya ridkläder, ha bloggtävlingar osv! :)

2012-04-16 @ 13:26:47
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0