Super ponny!!!!!!!!!!!!!:)

Hej!
Idag har jag ridit till sandgropen. Det var kul och Dinara var super!!
Hon gick i form och hoppade som en katt. Hon blev svettig som vanligt:)
Men hon fick skritta mycket, för att när jag nästan var hemma mötte jag Lenie och Ticket. Vi skrittade Bonnie-rundan.
Det gick bra och Dinara hann nästan torka:P

Mm Imorgon ska kanske Lenie följa med mig hem och rida Ticket och sedan följa med och kolla när jag tränar.
Jag är så sjukt taggad! Har nog aldrig längtat såhär mycket till en dressyrträning.



Vad tycker du om Bonde söker fru??

Hej då:)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fina bilder :D

2011-11-17 @ 11:28:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0