Mocka!

Hej!
Idag fick Dinara ha en huva på sig:) Hon vart jättelugn och lyssnade på allt som jag sa:)
Jag märker hur hon och jag utvecklas för varje gång som jag sitterupp och rider iväg:)
Dinaras huva är grön och är lite stor men den funkar:)


Idag var jag med Emma och Jossan:D de tog några bilder i stallet för det blev för mörkt när jag red senare:(



Jag har några frågor..
1,Mockar du själv eller gör någon annan det?
2,Hur ofta smörjer du din utrustning?
3, Hur många hästar/ponnyer har du?
4, vad tycker du om bloggen?
5, Har du någon blogg?
6, Vad tycker du om Rolf-Göran Bengtsson?
7, Kommer du kolla på Ponyakuten nästa år?

Ja det var det jag undrade:D!





Ses och hörs:D


Kommentarer
Postat av: Denice

1,Mockar du själv eller gör någon annan det? Mamma gör det dom dagarna hon kan, annars gör jag det ^^

2,Hur ofta smörjer du din utrustning? Borde göra det oftare ... ;s

3, Hur många hästar/ponnyer har du? 1 ponny, som är världens bästa!

4, vad tycker du om bloggen? Den är bra, men lite taskigt med uppdatering! ;)

5, Har du någon blogg? Japp!

6, Vad tycker du om Rolf-Göran Bengtsson? Han är en grym ryttare!

7, Kommer du kolla på Ponyakuten nästa år? Absolut!!

2011-11-22 @ 20:39:12
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/
Postat av: Liinn

1. Mamma och jag brukar hjälpas åt ;)

2. På sommaren försöker ja göra en gång i veckan men nu när det är kallt så blir det allt för sällan ;O

3. 2

4. Tycker den är bra och intressant läsning ;)

5. Ja

6. Min idol ! ;) Rider grymt bra (Y)

7. Ja om jag kommer ihåg de ;)

2011-11-22 @ 21:19:56
URL: http://liinnnorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0