Hej alla glada!!!:)

Hej på er:).
Idag ska jag hem till kolartorp:) När jag kommer hem ska jag hämta Pepsi. Pepsi ska bli lite ompysslad idag hade jag tänkt:).! Jag längtar tills jag ska träna hoppning för Pernilla wassberg.:P Min storebror Marcus tränade för "Nilla" när han red Pepsi:) När vi köpte Pepsi så va hon jätte osäker och hoppade inte alltid.:( Men  Marcus tränade och tränade och till slut så hoppa hon nästan allt.:) Men Macke blev för stor för Pepsi  och jag blev för stor för min lilla B-ponny Bamse:( Då fick jag börja rida Pepsi:D. Min klass kompis började rida Bamse:) Jag red i skogen ungefär ett år och sen började jag träna:)


Ses snart igen:P:);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0