Dagens ridpass! :D

Hejsan! Idag red jag till ridskolan. Stackars Moa fick cykla med. Jag red lite dressyr på volten. Hon var mjuk och lugn idag. Jag fick några riktigt fina galopper.

Det är svårt för mig att blogga själv nu när Lenie inte har något Internet. Jag gör så gott jag kan. Vissa dagar blir det bättre uppdatering än andra.

Jag vill att ni vet att jag har grymt mycket läxor, sen ska man ju hålla hästen i tävlings kondition. Jag vill att ni ska veta hur mycket jag uppskattar att ni läser det jag skriver om. Jag blir hur glad som helst av de fina kommentarerna vi får ibland!

Ni får gärna sprida denna bloggen! Visa alla kompisar och gör reklam på era bloggar! ( Det gör ni ju bara om ni känner att vi är värda det )


 
Många kramar från mig och Dinara!! ♥



Kommentarer
Postat av: Nadine

sv: tack dsm!:D

2012-03-12 @ 20:16:19
URL: http://nadineriggo.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack, er va också fin:)

2012-03-13 @ 10:11:41
URL: http://equipaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0