Hejsan svejsan alla glada!!

Igår hann jag aldrig blogga. Om jag ska vara helt ärlig så glömde jag bort bloggen.

Igår så hoppade jag med Macke och Pernilla. Macke hoppade Lavanda och Pernilla fick stå på backen. Jag hoppade ett hinder som låg på 90-95. Vi hade lagt en blå presenning över hindret när jag hoppade 90-95. Men sen skulle jag hoppa lite högre, men då kraschade vi. Dinis fastnade typ i hindret. Jag slog ansiktet i sadeln eller Dinis hals. Jag vet inte riktigt. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände, men då filmade Pernilla så jag har sett vad som hände. Sen skulle vi hoppa lite lägre. Då var nog jag lite spänd så hon hoppade inte. Vi hoppade lite små hinder innan vi gick hem.




Hej då!




Kommentarer
Postat av: becka

Oj vad läskigt! Hoppas du är okej.

2012-03-20 @ 16:44:46
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0