morgonbloggning innan ruset!

ja nu är det helg.. trodde inte jag skulle hinna blogga något men lite gör jag det! vaknade ungefär vid 9 så tar mig en liten "morgon" bloggning innan allt rus och packning osv! Jag ska packa ner allt smått i mitt rum för om bara 1VECKA bor vi i huset :DD wiiie gud vad jag längtar! :) ska verkligen ut och börja springa! bästa är att vi flyttar dit då de är LOOOOV ;D haha. Allt som jag ska ha kvar i mitt rum efter idag är..

tv + byrå
säng
läder stolen
mitt nya nattduksbord

4 saker.. det är ioch försej redan ganska tomt här.. ekar lite fint sådär men mer ska bort innan jag är klar idag..

vart ett ganska långt inlägg om flytten men har lite brist på skrivandet ;o


Finaste busen i Wirsbo :D ♥

Kommentarer
Postat av: lina1234

Fin du hoppar gumman!

Kramizar Lina!

2012-02-18 @ 10:23:37
URL: http://linasofianystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0