Väntar väntar...

Hej:)
Nu sitter jag och väntar på Moa :)
Vi är lediga från skolan imorgon:P
Jag ska till tandläkaren imorgon, då ska jag stoppa in tandställningen:( Kommer inte att kunna prata imorgon:) Haha;)
Aja idag har vi släppt ihop alla hästarna i en stor flock:)
Nu ska jag rabbla upp ALLA hästarna som går i flocken nu:)

Mira
Trixa
Tromb
Mysan
Lavanda
Pepsi
Ticket
Tufsan
och sen har vi Maya också men hon står på box vila pga hälta:(
Men hon blir bättre och bättre för varje dag:)
Lenie tog lite bilder på hästarna:)

Pepsi fick vila idag:)
Ja nu ska jag vänta lite mer på Mois:)
Haha:)



Du är så fin Pepsi :)

Vilken färg tycket du är finast??
Vilken av skimmel färgerna är finast??

Ses senare ikväll:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Denice

Tufsan vill inte va sist i listan!! :(

2011-09-26 @ 14:00:53
URL: http://deniceskoglund.blogg.se/
Postat av: Lenie

Nej, det är ju Maya som är! ;p

2011-09-26 @ 21:35:13
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0