Hopptävling :D

hallo :D
Igår var det ju första omgången i seriehoppningen på ridskolan :) Mamma filmade mig så video blir det :)
60 cm:
Jag var inte taggad alls och trodde verkligen att det skulle gå skit.. Men han var jätte duktig och hoppade felfritt på hinder :D jag vart glad eftersom det var JÄTTE länge sedan det gick framåt för oss! Men igår var han grym iaf! <3

80cm:

Nu var jag jätte taggad + ganska nervös, eftersom vi oftast brukar stanna eller riva i 80 .. Men han var jätte duktig .. <3 Vi slutade på en 5:e plats .. Tyvärr precis utanför prispallen (1-4 blev placerade) men jag var jätte glad endå!


Universums bästa ponny! <3 Senare idag fick jag nyss reda på att det skulle vara dressyr träning mamma anmält mej till! ;o ska inte köra så jätte hårt (hoppas jag) <3 hihi ahja, sprang Lasse-Maja loppet idag också ;p vann det här ..
Var lottning så när jag sprang in i mållinjen kom vi in i ett tält där det stod NI SOM VANN: .. sen stog det en massa numer och ett utav nummerna var ..


147 (tagen med webbcam så därför bakochfram) Mitt nr var 147 :D jag vann också ..

Heheheh ;p

Fin chey x) aja, får hoppas dressyren går bra & efter det att min ben sitter kvar x) haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0