Lite fakta om mina ponnys:D

Hej!
Jag ska berätta lite om mina ponnys:)

Pepsi 

Pepsi är 16 år och gillar att tävla.

Hon är jättekittlig och hata att gosa :p Hon hatar när man rycker manen. Ibland är hon superhet.

Ibland får jag knappt stopp på henne;) Lite konstigt eftersom hon är segare än någonsin på tävlingar.

Men hon är min lilla sötnos:) Hon gillar inte att bli riden på bana. det är nog därför hon blir så seg på tävlingar.

Hon är jättespinkig och har typ ingen bog.Det är jättesvårt att hitta täcken åt henne. Hon har precis blivit fin i dressyren:) Hon är en riktig läromästare:)
Ja det var nog allt som kan vara roligt att veta om Pepsi:)

Dinara

Dinara är en väldigt känslig ponny. Om man inte är lugn i rörelserna så kastar hon sig bakåt.
Hon är superhet men är jättemjuk i munnen. Om jag har galloperat så vill hon inte trava hon ska bara gallopera,
men hon är bäst:)
Hon är het när man hoppar och hon gillar att hoppa:)
Jag har haft henne i ungefär 3 veckor:)

vad har du för häst/Ponny??


Jag och Dinara:)



Jag och Pepsi:D

Hej då:)




Kommentarer
Postat av: Denice

Jag och haft Ha-Tjo och nu har jag ju Tufsan :D

2011-11-01 @ 09:15:42
URL: http://deniceskoglund.blogg
Postat av: moa

Jag har Reini och snart har jag Pepsi:P:D

2011-11-03 @ 16:12:45
Postat av: Eve

Jag har Snille :)

2011-11-10 @ 21:38:39
URL: http://eveliinasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0