Träningen:D

Hej!
Idag när jag tränade så gick det bra:D Hon var väldigt lugn. Jag red på tredelat bett och hon slängde inte upp huvudet en ända gång. Jag tror att de tvådelade bettet trycker i hennes gom och då slänger hon upp huvudet och då får jag  hennes öron i ögonen:P

Idag i skolan var det lärar match:D Jag skulle kolla men det var elevråd. Men det visade sig att det bara var styrelse möte:( Så var jag och Moa  som var kvar i skolan! Det var tråkigt men det var skönt:D


Det blir inte så bra uppdatering av mig i helgen:( Jag ska sova hos Moa och vara med på NH kurs med hennes mammas häst:D Sen är det julshows träning kl 5 på söndag:) Dinara får vila på söndag:( Men Jag rider på måndag istället:)

Det blir inga nya bilder, har mammas data:D Den andra har Elsa bitit sönder laddaren till:(



Hej då:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0