Träning imorgon!:D

Hej!
Idag gick jag en prommenad med Dinara. Det gick bra. Imorgon är det dressyrträning:D Det ska bli kul!
Jag ska ha mössa på henne, för att hon var så lugn i tisdags:D
Idag när jag var i skolan så tappade jag min mobil (tror jag) eller så ligger den i mitt skåp:( Jag har typ panik!!

Nu tittar jag på Bonde söker fru!:D Men det är reklam som vanligt!! Det är så drygt med reklam!!! 
Tycker du att det är drygt med reklam:)


Vad tycker du att jag ska blogga om? Du fär skriva vad du vill:) Men det ska helst vara hästrelaterat, men det spelar inte så stor roll.  Men jag vill veta vad som gör er intresserade och vill följa denna blogg! Jag bloggar för er skull så det är mycket viktigt att jag vet vad ni tycket om att läsa om! Så att när ni kollar på bloggen ska ni inte bara kolla på bilderna! Bilderna ska också vara intressanta. Det kan jag göra när jag läser vissa bloggar:( Men jag bloggar bara för er inte för att jag vill bli känd! Det vore ju kul men det spelar ingen roll!!  Men det är bara att skriva vad du vill att jag ska blogga om!!


Ses och hörs!!:D

 

Kommentarer
Postat av: Fredrika lidman

Tänkte bara kika in o säga hej! Såg att du kommenterat i Nellies blogg att du också kommer ifrån Arboga. :)

2011-11-24 @ 01:46:56
URL: http://fredrikalidman.blogg.se/
Postat av: Ida Bolander

HEJ! Tävlade du på ARS Km??

2011-11-24 @ 07:22:19
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0