I'm baaack :D

Hellu alla glada!

Kom hem från Karlshem i lördags en riktig tråkig stund! saknar det där stället ngt otroligt men, men bara 1 år kvar tills nästa gång :D Fick provrida en häst som hete Suzy Q och fick henne sedan under hela veckan! vi var med på hopptävling (vet inte vilken plats jag kom på eftersom dom bara ropade upp dom 3 bästa) sista dagen på uppvisningen red jag, Ebba, Sophie och Marcus ett caprilli program och 2 andra grupper red samma fast efteråt, och i slutet fick vi reda på att det hade varit en tävling! Jag, o min grupp VANN :D skit kul!!


Jag o Suzy Q ♥


hahah ♥



Världens bästa ridläger! ♥

love ♥

♥♥♥

jaa .. på torsdag drar jag, Ida o Moa ♥ till SKARA SOMMARLAND :D o på söndag sticker jag till rättvik 1 vecka :D så no bloggning from me då heller xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0