1 december o ingen snö..! =o

fatta, första december o ingen snö...!? vart är vintern? Förra året kom det snö den 8:de november, vid de här laget var det ju liksom 1 meter snö förra året..! Det blir ingen riktig jul utan snö! SNÖSNÖSNÖ NUUUU TACK!

Sitter o chattar med bästavän! Ska hem till henne imorrn o ev. Bowla o kolla på film o bara ha det bra :D Ska snart upp till bästa ponnyn!

Har egentligen inge o berätta om förutom att jag gjort mitt första tidinstälda inlägg som kommer senare ikväll :) aja.. Pusshej! <3


Min o Soiles fina snölykta... (det har snöat på den därför ser den weird ut;o )


O såhär såg den ut dan efter ;p

Min fina lilla ponny har varit sååå underbar nu i flera dagar :D Han är bara bättre än alla andra! :D Jag älskar min fina lila ponny, han gör mig hel, utan han är jag bara en halva!


Min fina lilla vinterponny, Tänk det har varit vi 2 i över ett helt underbart år :o helt otroligt!! Men han är som sagt bäääst! :D

Q: Vad har ni läsare för djur om inte, vad skulle ni vilja ha för djur?


- LenieSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0