JIPPIE!!!!!!

Hej!!
Idag har mamma och jag anmält mig till en hopptävling i Fagersta:D!!
Jag ska hoppa LD,LC och jag är super taggad:):D När jag tävlade i kungsör. Vi fick ett stopp och tidsfel:( Men jag  va nöjd ändå:) Jag blir så besviken när hon stannar! Men jag blir jätte irriterad när jag får tidsfel!! Men sånt får man räkna med när man tävlar:)
Men idag har jag och Pepsi varit på ponnyridning. Pepsi var jätte duktig men vart lite sur på slutet:)
Men hon va väl trött:)Pepsi och jag och Moa hoppade igår:) Pepsi var jätteduktig!:) Men jag ska fråga Pernilla om vi kan hoppträna innan tävlingen:) Jag ska ju hoppa två klasser så jag måste konditionträna:) Men det är ju kul det med:) Imorgon ska jag rida till volten eller till Björnängen:) Om jag ska rida till Björnängen så ska jag rida dressyr och så ska jag galoppträna:) Jag ska ju träna dressyr på torsdag så jag måsre rida till ridskolan och rida en stund där:)


Pepsi i skogen:)

Pepsi och Moa:)

Vad tycker ni om bloggen?? kommentera:) Jag vill gärna veta vad ni tycker:)





Hej då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0